Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mariëlle van Wierst - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mariëlle van Wierst - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Jaa, jaa! Daar gaan we. De eerste keer dat ik zo ver alleen op vakantie ga. Nouja, gelukkig gaat Elien met mij mee en dat is al een hele opluchting, want ik heb het moeilijker met het afscheid nemen dan met de spanning van al het nieuwe. En waarschijnlijk kan Elien dat straks goed opvangen, hoop ik. Het is al raar dat ik zo'n hele dag aan het wachten ben voordat ik ga, we zitten er allemaal een beetje tegen aan te hikken. Ik, maar ook iedereen hier thuis. Ik laat jullie iets weten zodra ik daar even de tijd voor gevonden heb (en een wifi-spot kan vinden). Benieuwd hoe alles er daar uit gaat zien en hoe mijn reis wordt ingevuld, maar het is ook best wel een beetje eng. Eerst nog maar eens een hapje eten voordat ik de auto in stap op weg naar Schiphol. Tot snel!

Recente Reisverslagen:

06 September 2015

Vol verrassingen

19 Augustus 2015

Op weg naar het einde!

19 Augustus 2015

Tripjes, internet en elektriciteit!

28 Juli 2015

Ghanian way of life

17 Juli 2015

De eerste twee weken
Mariëlle

Actief sinds 03 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2081

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 07 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: